De Admicom Apps voor de bouw
Optimale communicatie tussen kantoor, de bouwplaats en project
Steeds vaker wordt er ook op de bouwplaats of op een project digitaal gewerkt. De Admicom Apps maken digitaal werken eenvoudig. Iedereen op de bouwplaats of een project die een smartphone of tablet bij zich heeft, kan namelijk met de apps werken. Hierdoor ontstaat er een optimale communicatie tussen project, bouwplaats en kantoor. U kunt kiezen voor portalen waarbij de portalen specifiek zijn samengesteld voor bijvoorbeeld een projectleider, servicemedewerker, onderaannemer of klant. Als u met de Admicom Apps werkt, dan start u met onze Mobiele Startpagina.
Portalen
Projectleidersportaal
Alle apps voor projectleiders & uitvoerders. Uren fiatteren, inkoopfacturen controleren en meer.
Lees meer >
Medewerkersportaal basis
Alle apps voor medewerkers op projecten. Om onder andere verlof aan te vragen en uren te registreren.
Lees meer >
Servicemedewerkersportaal
Alle apps voor uw servicemedewerkers en monteurs. Met onder andere de digitale werkbon en inspectieformulieren.
Lees meer >
Losse mobiele oplossingen
Urenbriefje
Iedere medewerker houdt via de app zelf de gewerkte uren van de dag bij.
Lees meer >
Werkbon
De digitale werkbon maakt een einde aan het gedoe met papieren bonnen.
Lees meer >
Opleveringen
Met de app legt u direct alle opleverpunten inclusief foto's digitaal vast.
Lees meer >
Uren Fiatteren
Projectleiders controleren en keuren de uren van hun medewerkers.
Lees meer >
Inkomend Factuurregister
Inkoopfacturen bekijken, controleren en goed- of afkeuren waar u ook bent.
Lees meer >
Opname
Hét digitale opnameformulier voor bedrijven in de bouw.
Lees meer >
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798