De beste software voor uw bouwbedrijf
Lees meer...!
Als bouwbedrijf of aannemer gaat het om het leveren van een mooi product tegen een betaalbare prijs. Het gaat om veiligheid en gezondheid. En meedenken met uw klant om een eindproduct op te leveren waar beide partijen trots op kunnen zijn. Dat maakt uw vak mooi en soms complex tegelijk. Wat ligt daaraan ten grondslag?
Alles-in-één software voor uw bouwbedrijf
U wilt uw werk goed doen. Zonder onaangename verrassingen tegen te komen. Daarom is het voor u belangrijk dat uw projectdossier altijd up-to-date is. Dat u calculeert op basis van actuele prijzen en dat u kunt werken met een strakke planning. Het zijn onmisbare schakels in uw bouwproces. Die schakels met elkaar laten communiceren en integreren, is alleen mogelijk met alles-in-één (ERP) software. Dat kan met de Admicom bouwsoftware en de Admicom Apps; van acquisitie tot calculatie, van projectbeheer tot financiële administratie en alles wat daartussen zit. Software die speciaal gemaakt is voor bouwbedrijven en aannemers.
Vraagt uw klant snel en uitgebreide informatie? Geen probleem, zeker als u alle projectinformatie ook op uw smartphone of tablet beschikbaar heeft. En het wordt nóg gemakkelijker als uw medewerkers die informatie óók hebben. Het voorkomt onnodige fouten, geeft het juiste overzicht en bespaart veel tijd.
Onze software is er voor uw bouwbedrijf
Onze alles-in-één software is speciaal ontwikkeld voor bouwbedrijven. Wij weten wat er speelt in uw branche en waar voor u de uitdagingen liggen. Met onze software helpen wij uw bouwbedrijf dus echt verder, zodat u kunt blijven doen waar u goed in bent. In onze brochure leest u uitgebreide informatie over onze software.
Ik zou de Admicom software bij andere bedrijven in de bouw zeker aanraden. Het pakket werkt prettig, het is mooi opgebouwd en overzichtelijk.
Mogelijkheden waar u als bouwbedrijf of aannemer blij van wordt:
- Integratie met BIM
- Digitale dossier (Wkb)
- Actuele prijzen (Ketenstandaard)
- Calculeren met Bouwdelen en actuele normen
- Automatische offerte-/ bestekgenerator
- Plannen en bestellen vanuit de begroting
- Werkenadministratie en nacalculatie
- Urenregistratie en urenfiattering (ook via uw mobiel)
- Facturering op basis van termijnen en regie (met WKA)
- Verwerken van digitale in- en verkoopfacturen
- Meerwerkbewaking
- Opleverpunten(-app) registreren met notities, foto's en kosten
- Actuele OHW-positie in de financiële administratie
- Eenvoudige software voor de Wet Kwaliteitsborging
Altijd inzicht en overzicht
Het inrichten van alles-in-één (ERP) software is makkelijker dan u wellicht denkt. Mede omdat u wordt ondersteund door een Admicom team dat altijd voor u klaar staat. Van de supportmedewerkers tot onze adviseurs en consultants.
Prijzen worden beter berekend, u heeft een duidelijker overzicht en u heeft overal (ook buiten kantoor) uw bedrijfsinformatie beschikbaar. Wij zijn er trots op dat wij u daarin kunnen ondersteunen, net zoals u trots bent op úw geleverde werk.
Vul het formulier in en ik kom vrijblijvend langs!
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798