Het verhaal van Punt Systeembouw
'De Admicom software brengt alles wat ik hoopte. En meer!'
‘In 2018 hebben we gekozen om de overstap te maken naar de software van Admicom. In eerste instantie waren we er huiverig voor. Punt Systeembouw had een geoliede papieren machine. We zagen er daarom eerlijk gezegd zelfs tegen op. Is het wel de juiste keuze? Gaan we er wel echt op vooruit? Overstappen naar nieuwe software is per definitie altijd spannend en heeft directe invloed op je bedrijfsvoering’, vertelt Peter Strijbis, directeur van Punt Systeembouw B.V.
'We hoeven minder aandacht te besteden aan onnodige tijdrovende werkzaamheden'
‘We kunnen nu concluderen dat de overstap de juiste keuze was. Vanaf het eerste moment was de meerwaarde van de Admicom software duidelijk. We hoeven minder aandacht te besteden aan onnodig tijdrovende werkzaamheden en kunnen ons nu focussen op hetgeen er echt toe doet. Ook hebben onze medewerkers meer zicht gekregen op het gehele proces. Nu de software is opgeleverd en we er dagelijks mee werken, brengt de Admicom software alles wat ik hoopte. En meer! De aanschaf van deze software betekent voor ons specifiek dat het aantrekken van extra medewerkers niet nodig is. Er is meer overzicht en de projecten zijn beter beheersbaar.
Punt Systeembouw heeft haar eigen magazijn en beschikt onder andere over een eigen vrachtwagen om de materialen naar en van onze projecten te transporteren. Met de Admicom software beheren we nu onze voorraad. De binnenkomende en uitgaande materialen worden vastgelegd en direct in- en afgeboekt. Zo hebben we op elk moment financieel inzicht in de stand van onze projecten.’
De alles-in-één software en automatiseringsbehoefte blijven in beweging
'De oplevering van de software betekent niet dat de implementatie klaar is. Integendeel, we gaan nu namelijk meer de diepte in. We kijken hoe wij onze organisatie en het alles-in-één softwarepakket naadloos op elkaar aan kunnen laten sluiten. Wij willen het calculeren verder automatiseren en de bestellingen bij onze leveranciers vanuit de nieuwe software plaatsen', aldus Peter Strijbis. ‘We zijn continu in beweging en we zijn blij dat we bij de aanschaf van deze software ook een aantal dagdelen Consultancy hebben afgenomen, zodat we de meerwaarde van Admicom software in onze organisatie steeds verder vergroten.’
Peter Strijbis sluit af: ‘Optimaliseren van onze bedrijfsvoering is een continu proces. De Admicom software is daarbij een schakel die niet meer weg te denken is.’
Wilt u weten wat de voordelen van de Admicom software zijn voor uw bedrijf?
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798