Software voor de bouwsector
In één programma met één werkwijze en één helpdesk
Iedere dag werken ruim 10.000 gebruikers uit de bouw met de alles-in-één (ERP) software van Admicom. Dit softwarepakket, Vakware, wordt gebruikt door aannemers, schilders, stukadoors, installateurs, GWW-bedrijven en andere bedrijven die projectmatig werken. Door gebruik te maken van een alles-in-één softwarepakket heeft u altijd alle bedrijfsprocessen zoals uw calculaties, offertes, projecten, facturen en boekhouding in één geïntegreerd systeem. Bovendien kunt u de software onderweg, thuis of op de bouwplaats gebruiken met behulp van de digitale werkbon of één van onze andere Admicom Apps.
De voordelen van onze software
- Door het eenmalig invoeren van gegevens, voorkomt u dubbele handelingen. Zo bespaart u iedere dag veel tijd!
- Alles-in-één software zorgt voor structuur en inzicht in uw organisatie en uw projecten.
- U stelt uw vragen aan één deskundige helpdesk.
Software die met u meegroeit
Het voordeel van de alles-in-één software van Admicom is dat het met u meegroeit. Samen bepalen we welke software onderdelen bij uw organisatie passen. Bent u toe aan een volgende stap, wilt u een nieuw proces automatiseren of heeft u nieuwe medewerkers aangenomen? Dan kunt u uw softwarepakket eenvoudig uitbreiden met nieuwe licenties, software onderdelen en apps. U kunt gemakkelijk nieuwe gebruikers aanmaken, nieuwe onderdelen toevoegen en nieuwe processen automatiseren.
Meerdere processen in één softwarepakket
In de Admicom software verwerkt u uw hele bedrijfsvoering. Van calculatie tot facturatie. Alle onderdelen in onze software zijn met elkaar geïntegreerd en communiceren met elkaar. Zo gebruikt u bijvoorbeeld de gegevens uit het relatiebeheer en het artikelbeheer om te calculeren. Vanuit deze calculatie kunt u eenvoudig een offerte genereren. Als deze offerte vervolgens tot een opdracht leidt, kunt u vanuit de software alle benodigde materialen bestellen. Tot slot kunt u de afleverbonnen en facturen digitaal verwerken in de boekhouding.
Unieke software omgeving voor iedere gebruiker
Iedere gebruiker krijgt een gebruikersnaam en wachtwoord waarmee hij inlogt in zijn eigen, unieke software omgeving. In deze omgeving werkt hij met de software onderdelen die voor zijn functie van belang zijn. Zo bepaalt u welke medewerker toegang heeft tot de boekhouding en welke medewerker geautoriseerd is om sjablonen te wijzigen. De onderdelen waarvoor een medewerker niet geautoriseerd is, worden ook niet getoond. Zo is de Admicom software voor iedere gebruiker overzichtelijk.
Deze onderdelen zijn ook handig voor uw bedrijf
CRM & relatiebeheer
Alle gegevens van uw klanten, leveranciers en personeel in een veilige omgeving.
Lees meer >
Projectadministratie
Bewaak de kosten van uw projecten en krijg meer inzicht in nacalculatie en rendement.
Lees meer >
Admicom Apps
Optimale communicatie tussen uw collega's van kantoor en op projecten met onze mobiele applicatie.
Lees meer >
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798