Software voor uw schildersbedrijf

Ervaring BDS Schilders

Marco Schaap, mede-eigenaar van BDS Schilders, is zeer te spreken over het gebruik van Admicom: “Een kind kan de was doen met Admicom.” Zijn ervaring laat zien dat automatisering van onmisbare waarde is in de bedrijfsvoering. Wil je weten hoe BDS Schilders de uren- en materaalapp toepast? Bekijk het hier!

Alles-in-één software voor uw schildersbedrijf

Software die uw processen ondersteunt, is voor een schildersbedrijf een absolute must. Bijvoorbeeld bij het calculeren en plannen, de uitvoering en de boekhouding. Evenals het maken van een foutloze en transparante offerte en het opnemen van meerwerk. 

Net als u leveren wij met onze software een eindproduct op, met alle onderdelen die u nodig heeft. En deze onderdelen zijn afgestemd op de bedrijfsgrootte van uw schildersbedrijf en uw automatiserings- en online wensen. Software die u overal ondersteunt, op kantoor, onderweg, thuis of op een project. Zelfs certificeringen heeft u voortaan altijd bij de hand. Onze betrouwbare software zorgt ervoor dat u feilloos en veilig kunt werken met de scherpe marges die u gewend bent.

Onze software is er voor uw schildersbedrijf

Onze alles-in-één software is speciaal ontwikkeld voor schildersbedrijven. Wij weten wat er speelt in uw branche en waar voor u de uitdagingen liggen. Met onze software helpen wij uw schildersbedrijf dus echt verder, zodat u kunt blijven doen waar u goed in bent. In onze brochure leest u uitgebreide informatie over onze software.

software schilder schildersbedrijf

Wat voor mij het meest fijne is aan het pakket, is dat ik om vijf uur de deur dicht doe en 's nachts niet wakker word en denk 'Ik moet dit nog en ik moet dat nog'. Als je je aanwent dat je alles in de software zet, dan start je de volgende ochtend weer makkelijk op.

Mogelijkheden waar u als schildersbedrijf blij van wordt:

  • Integratie met BIM
  • Digitale dossier (Wkb)
  • Actuele prijzen (Ketenstandaard)
  • Calculeren met actuele normen en productie-eenheden
  • Meerjarenonderhoudsplanningen maken
  • Automatische offerte-/ bestekgenerator
  • Plannen en bestellen vanuit de begroting
  • Werkenadministratie en nacalculatie
  • Urenregistratie (ook via uw mobiel)
  • Facturering op basis van termijnen en regie (met WKA)
  • Verwerken van digitale in- en verkoopfacturen
  • Meerwerkbewaking
  • Opleverpunten(-app) registreren met notities, foto's en kosten
  • Actuele OHW-positie in de financiële administratie

Altijd inzicht en overzicht

Het inrichten van alles-in-één (ERP) software is makkelijker dan u wellicht denkt. Mede omdat u wordt ondersteund door een Admicom team dat altijd voor u klaar staat. Van de supportmedewerkers tot onze adviseurs en consultants.

Prijzen worden beter berekend, u heeft een duidelijker overzicht en u heeft overal (ook buiten kantoor) uw bedrijfsinformatie beschikbaar. Wij zijn er trots op dat wij u daarin kunnen ondersteunen, net zoals u trots bent op úw geleverde werk.

Liever contact over onze software of een demo aanvragen?

Laat het weten door onderstaand formulier in te vullen!

Ons hoofdkantoor

admicom adres

Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798

admicom adres

+31 886 363 950