Software voor uw schildersbedrijf
Als u ergens trots op bent, dan is het op uw mensen. Want dat zijn vakmensen. En dankzij deze professionals kunt u garant staan voor goede kwaliteit tegen een scherpe prijs. Daar komt bij dat er veel veranderd is de laatste jaren. Zo werkt uw schildersbedrijf tegenwoordig steeds meer als hoofdaannemer omdat uw opdrachten veranderd zijn in totaalconcepten.
Alles-in-één software voor uw schildersbedrijf
Software die uw processen ondersteunt, is voor een schildersbedrijf een absolute must. Bijvoorbeeld bij het calculeren en plannen, de uitvoering en de boekhouding. Evenals het maken van een foutloze en transparante offerte en het opnemen van meerwerk.
Net als u leveren wij met onze software een eindproduct op, met alle onderdelen die u nodig heeft. En deze onderdelen zijn afgestemd op de bedrijfsgrootte van uw schildersbedrijf en uw automatiserings- en online wensen. Software die u overal ondersteunt, op kantoor, onderweg, thuis of op een project. Zelfs certificeringen heeft u voortaan altijd bij de hand. Onze betrouwbare software zorgt ervoor dat u feilloos en veilig kunt werken met de scherpe marges die u gewend bent.
Onze software is er voor uw schildersbedrijf
Onze alles-in-één software is speciaal ontwikkeld voor schildersbedrijven. Wij weten wat er speelt in uw branche en waar voor u de uitdagingen liggen. Met onze software helpen wij uw schildersbedrijf dus echt verder, zodat u kunt blijven doen waar u goed in bent. In onze brochure leest u uitgebreide informatie over onze software.
Wat voor mij het meest fijne is aan het pakket, is dat ik om vijf uur de deur dicht doe en 's nachts niet wakker word en denk 'Ik moet dit nog en ik moet dat nog'. Als je je aanwent dat je alles in de software zet, dan start je de volgende ochtend weer makkelijk op.
Mogelijkheden waar u als schildersbedrijf blij van wordt:
- Integratie met BIM
- Digitale dossier (Wkb)
- Actuele prijzen (Ketenstandaard)
- Calculeren met actuele normen en productie-eenheden
- Meerjarenonderhoudsplanningen maken
- Automatische offerte-/ bestekgenerator
- Plannen en bestellen vanuit de begroting
- Werkenadministratie en nacalculatie
- Urenregistratie (ook via uw mobiel)
- Facturering op basis van termijnen en regie (met WKA)
- Verwerken van digitale in- en verkoopfacturen
- Meerwerkbewaking
- Opleverpunten(-app) registreren met notities, foto's en kosten
- Actuele OHW-positie in de financiële administratie
Admicom is een geselecteerde partner van OnderhoudNL. Door deze samenwerking is het voor OnderhoudNL mogelijk haar leden een nog betere dienstverlening en veel voordelen te bieden. Bijvoorbeeld bij de aanschaf van de Admicom software en Apps. Met onze expertise, jarenlange ervaring én ons nauwe contact met OnderhoudNL kennen wij uw uitdagingen en weten we waar uw kansen liggen.
Altijd inzicht en overzicht
Het inrichten van alles-in-één (ERP) software is makkelijker dan u wellicht denkt. Mede omdat u wordt ondersteund door een Admicom team dat altijd voor u klaar staat. Van de supportmedewerkers tot onze adviseurs en consultants.
Prijzen worden beter berekend, u heeft een duidelijker overzicht en u heeft overal (ook buiten kantoor) uw bedrijfsinformatie beschikbaar. Wij zijn er trots op dat wij u daarin kunnen ondersteunen, net zoals u trots bent op úw geleverde werk.
Software
Bekijk alle producten en onderdelen waarmee u uw organisatie kunt automatiseren.
Productoverzicht >
Admicom Apps
Met de Admicom Apps wisselt u gegevens uit met uw medewerkers op de bouwplaats of onderweg.
Bekijk alle onderdelen >
Dienstverlening
Het Admicom team staat altijd voor u klaar. Ontdek onze dienstverlenende activiteiten.
Dienstverlening >
Voor al uw vragen
Kunt u altijd bij ons terecht. Stel uw vraag hieronder, bel of mail.
Waar kunnen we u mee van dienst zijn?
Wilt u zelf de voordelen van de Admicom Software ervaren tijdens een demo bij u op kantoor?
Ons hoofdkantoor
Philipsstraat 9
3833 LC Leusden
KvK 30101798