Webinar digitale verwerking inkoopfacturen
Overzichtelijk, snel en minder foutgevoelig
Waarom deze webinar?
Er komt veel kijken bij de controle van inkoopfacturen. Voordat de factuur betaald kan worden, moet u eerst de gegevens overtypen in het systeem en laten controleren door de betrokken collega’s.
Met een digitale verwerking van de inkoopfacturen gaat het veel sneller. Bovendien is de kans op fouten kleiner en is er een betere controle mogelijk.
Ontdek de voordelen van een digitale verwerking
Sneller verwerken van inkoopfacturen
Altijd een digitale kopie van uw factuur
Controle door meerdere collega's mogelijk
Waar gaan we het over hebben?
Tijdens het webinar leert u wat de voordelen zijn als u uw inkoopfacturen digitaal verwerkt. U ziet welke mogelijkheden er zijn voor het inlezen van uw inkoopfacturen (bijvoorbeeld met XML-bestanden en PDF-bestanden). Gegevens van de facturen zijn dan direct overgenomen in de software van Admicom en de facturen zijn digitaal gearchiveerd onder het juiste project. Met een geautomatiseerde factuurverwerking bespaart u tijd en kosten, omdat u zelf kunt bepalen welke collega's een factuur moeten goedkeuren voordat u overgaat op betaling. U ontdekt daarnaast ook dat fiatteren van uw inkoopfacturen met het Mobiel Inkomend Factuurregister nooit meer op zich laat wachten.
Webinar Digitale verwerking inkoopfacturen aanvragen
U bekijkt het webinar op het moment dat het beste bij u past. Gewoon op uw eigen computer, overal waar u maar wilt.